052-8348870

קוסם בינלאומי לבר מצווה

דף הבית » קוסם בינלאומי לבר מצווה

קסמים מרתקים ותמיד ילדים וגם מבוגרים. לכן הזמנת קוסם לבר מצווה מהווה את אחת האטרקציות לאירועים שהורים לוקחים אותן בחשבון. אלחנן בר הוא קוסם וגם להטוטן המתאים לאירועים של ילדים קטנים וגם לילדים בוגרים יותר בגיל בר המצווה. למעשה אלחנן הוא גם קוסם למבוגרים כך שלמעשה ניתן להתאים את מופע הקסמים שלו לכל גיל גם אם מדובר באותו האירוע.

הפעלות לבר מצווה

מופע הקסמים של אלחנן בר הוא אינו רק קוסם לבר מצווה שעומד על הבמה. בנוסף לכך שהוא משתף ילדים בקסמים ניתן לקבל גם הפעלות לאותו אירוע שיהפכו אותו להרבה יותר מעניין ומרתק:

  • סדנת ג’אגלינג – בכל פעם שהילד שלכן רואה להטוטן הוא מתלהב ורוצה גם ללמוד איך לעשות זאת? לא מצאתם את הזמן או הסיבה הנכונים להקנות לו מיומנות זו? יום הולדתו היא ההזדמנות הטובה ביותר.
  • מופע קלוז-אפ – כל אחד יודע שהחלק הפחות מעניין באירוע הוא הזמן בו קודם ממתינים שהוא יתחיל. אם אתם רוצים שהזמן הזה יעבור בצורה הרבה יותר נעימה – הקוסם יכול לעשות בזמן הזה קסמי קלוז-אפ. כלומר קסמים ולהטוטים ממרחק אפס מול האורחים בזמן קבלת הפנים. אפשר גם לעשות זאת תוך כדי אירוע כאשר לא קורה שום דבר אחר.

הפעלות לבר מצווה בבית

כאשר הורים מחפשים הפעלות לאירועים הוא בודקים מה יתאים יותר לבר מצווה אשר נערכים בבית ומה יכול לבדר ולשעשע יותר ולכן יתאים בצורה טובה יותר לימי הולדת בחוץ.

קוסם לבר מצווה יתאים לכל מקום אבל אם אתם מעוניינים למשל במופע אש לקראת חג החנוכה או בר מצווה קרקס, רצוי שתהיה לכם גינה.

גרים בבניין משותף? גם החצר של הבניין היא מקום מספיק טוב לאטרקציה מהסוג הזה. כאשר אתם מזמינים מופע להטוטנות או קסמים חשוב מאוד לידע את האמן על המקום בו הוא מיועד להופיע.

להזמנת קוסם לבר מצווה או בת מצווה אתם מוזמנים ליצור קשר טלפוני או להשאיר פרטים באתר עם המועד הנוח ביותר בו ניתן לחזור אליכם.

למידע נוסף אתם מוזמנים לבדוק את ההמלצות ולצפות בערוץ היוטיוב.