052-8348870

אטרקציות למסיבות טבע

דף הבית » אטרקציות למסיבות טבע

מסיבות טבע, כפי שמשתע משמן, מתרחשות באזורים מבודדים, לרוב בדרום או בצפון הארץ. המשתתפים במסיבות מגיעים לא רק כדי לרקוד במשך כמה שעות טובות אלא גם כדי לחגוג את הטבע, את הנופים היפהפיים ואת האנרגיה שמקיפה אותנו.

אם אתם נוהגים ללכת למסיבות טבע או מארגנים כאלה בעצמכם, אתם יודעים שחוץ מהמוזיקה יש כמה אטרקציות למסיבות טבע שתורמות מאוד לאווירה הטובה בהן ולמעורבות של הקהל.

  • סדנת ג’אגלינג – הרבה אנשים מגיעים למסיבות טבע לא רק בשביל המוזיקה אלא גם כדי לחוות וללמוד דברים חדשים. במסיבות טבע רבות פועלים אמני ג’אגלינג שמושכים אליהם קהל רב ומרתקים אותו עם להטוטים מרהיבים. ניתן להזמין את האמנים לא רק להופעה אלא גם לסדנת ג’אלינג בה הם ילמדו את המשתתפים איך לשלוט בוירטואוזיה בכמה חפצים באוויר בו זמנית.
  • להטוטן אש – מופע אש אותו מעביר להטוטן אש מקצועי ומנוסה הוא אחד הדברים המרהיבים ומתאים מאוד לשעות הלילה המאוחרות במסיבות טבע כדי לספק למשתתפים קצת זמן לנוח בין הסטים. מופע להטוטי אש כולל מוזיקה ותנועה מהפנטות ושימוש בחבלים, קערות, חרבות ומניפות אש במופע וירטואוזי עוצר נשימה. להטוטן אש יכול לשמש גם כמופע רקע לדיג’יי ולהפוך את הסט לחווייה מטריפה.
  • מעגל מתופפים – צוות מוזיקאים היוצרים מעגל של קצב ושמחה במטרה להפעיל אצל המשתתפים במסיבה את כל החושים ולסחוף אותם למערבולת של הנאה.
  • סדנת יוגה – אין דבר מדהים יותר מלעשות יוגה מול הזריחה או השקיעה בלב הטבע ולהתמסר לחלוטין לשקט ולאנרגיה העוטפת אתכם. ניתן להזמין למסיבה מדריך יוגה בעל ניסיון בהדרכת כיתות גדולות שיוכל להעביר סדנה שתעניק למשתתפים אנרגיות חדשות להמשך המסיבה והמון שלווה ורוגע.

ניתן ורצוי לשלב כמה אלמנטים במסיבה אחת כדי לעורר את המשתתפים ולסחוף אותם. אם אתם מעוניינם בלהטוטן אש מקצועי או בסדנת ג’אגלינג, אלחנן בר הוא האיש המושלם עבורכם, עם ניסיון של למעלה מ-16 שנים והתמחות בג’אגלינג ולהטוטי אש היוצרים מופעים מהפנטים.

צרו קשר לפרטים והזמנות
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.