052-8348870

אטרקציות מדהימות לחגיגת בת מצווה

דף הבית » אטרקציות מדהימות לחגיגת בת מצווה

אירוע בת מצווה אינו עוד אירוע יום הולדת. מאורע חשוב זה מסמל את המעבר מהיותה של ילדה, לנערה. בשלב זה מרבית הנערות הופכות לנסיכות קטנות. נסיכות בעלות דעה, רצון אישי ואינספור חלומות. כאשר אתם ניגשים למלאכת הפקת אירוע בת המצווה, חשוב שתיזכרו שנערת השמחה כבר דמיינה בעיניי רוחה, כל פרט ופרט. מסיבת בת מצווה, בניגוד למסיבת בר מצווה, מתוכננת בקפידה על ידי הנערה עצמה וחברותיה כמובן כולל רעיונות בנושא אטרקציות לבת מצווה.

כל נערה יודעת מי יהיו המוזמנים, היכן תתקיים המסיבה, איזה כיבוד יוגש, איזו מוסיקה תתנגן ואיזו אטרקציה ייחודית תפתיע ותדהים את קהל המוזמנים. אלחנן בר – קוסם, להטוטן ואשף אשליות, יוכל להשאיר את כל באי האירוע פעורי פה, עם מופע אטרקציות מיוחד במינו.

חגיגת האירוע עם אטרקציות לבת מצווה תהפוך את הנסיכה שלכם למאושרת באמת!

אטרקציות לבת מצווה שיגשימו את כל החלומות

אין ספק כי אתם תתכננו את מסיבת בת  המצווה עד לפרטים הקטנים, ובדרך כלל, מסיבות מסוג זה יאופיינו באמצעות קונספט מסוים. בכדי שמסיבת בת מצווה תהיה אטרקטיבית וייחודית עליה לכלול הפעלות ורעיונות שאינם שגרתיים. אטרקציות לבת מצווה מהוות בסיס להצלחת האירוע ולהפיכתו לאירוע בלתי נשכח. כאשר אתם בוחרים אטרקציה לבת מצווה מומלץ לקחת בחשבון מספר פרטים:

  • שיתוף פעולה – בראש ובראשונה, האירוע מיועד עבור כלת בת המצווה ולא עבורכם, ההורים. עליכם להיוועץ בה, לשמוע מהן העדפותיה ומהם חלומותיה. שיתוף פעולה ובחירה הדדית תגרום לילדתכם המתבגרת תחושת ביטחון, הערכה עצמית ורצון לחוות את האירוע הפרטי שלה בצורה המיטבית.
  • טעם ואופי – האטרקציה חייבת להתאים לאופייה של ילדתכם. במידה והיא ביישנית ואינה מורגלת להיות בקדמת הבימה, מומלץ לבחור אטרקציה שלא תביך אותה. אטרקציה בה המפעיל משתף את קהל האורחים ולא בהכרח את כלת השמחה. במידה וילדתכם אוהבת להיות במרכז, מומלץ לבחור אטרקציה אשר תגרום לה להיות מסמר הערב. כמובן, שהאפשרות הטובה ביותר היא שילוב בין השניים, אטרקציה ייחודית בה המפעיל מעניק לנסיכה את האפשרות להיות במרכז במינונים הנכונים תוך שיתוף קהל האורחים.

אטרקציה שמתחשבת גם במציאות

חשוב לזכור שמעבר לחגיגה האישית של כלת השמחה, מדובר על אירוע משמח עבורכם, ההורים ובני המשפחה. לא בכל יום בתכם הקטנטונת חוגגת שניים עשר שנים לקיומה ומציינת את היפרדותה מחיי הילדות השובבים. ולכן, בבחירת אטרקציה מומלץ להתחשב גורמים רלוונטיים נוספים:

  • התאמה למקום האירוע – את האטרקציה יש לבחור תוך התחשבות גם במקום בו נערך האירוע. אטרקציות לבת מצווה באולם שונות באופיין מאטרקציות המיועדות לאירוע בת מצווה הנערך בשטח פתוח כלשהו. תוכלו לבחור אצלנו את המופע המושלם מבין מבחר מופעים מרהיבים של תנועה, קסם ואשליות ומופע קלוז-אפ עוצר נשימה של אלחנן בר.
  • התאמה לקהל יעד – מרבית מוזמני האירוע יהיו מוזמניה של הנערה אך לצידם תוזמן גם המשפחה המורחבת, חברים, מכרים וקולגות מעבודתכם. עבור אותם מבוגרים אשר מוזמנים לאירוע, מומלץ להכין תוכנית אומנותית אשר תתאים לסגנונם, גילם ואופיים. על אטרקציה לבת מצווה, המיועדת לכלל קהל המוזמנים, להיות אטרקציה מגוונת, מעניינת ורבת תכנים.
צרו קשר לפרטים והזמנות
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.