052-8348870

אטרקציות שניתן לבצע באולם הבר מצווה

דף הבית » אטרקציות שניתן לבצע באולם הבר מצווה

הילד עוד מעט בן 13 ואתם, כהוריו, בטח מתרגשים לא פחות ממנו לקראת הגעתו לגיל המיוחד הזה. הורים רבים מחפשים לעשות את האירוע המשמח ביותר ולכן הם בודקים אטרקציות לבר מצווה באולם. קוסם ליום הולדת שהוא גם להטוטן תהווה בחירה מצוינת לא רק לבידור הילדים אלא גם למבוגרים הנוכחים באירוע.

מופע הקסמים של אלחנן בר

אלחנן בר הוא קוסם ולהטוטן עם ניסיון רב, גישה טובה לקהל ומיומנות שהביאה אותו לטופ 30 האמנים המומחים בתחומו בעולם. אם תזמינו אותו לאירוע שלכם, תזכו לבר מצווה צבעונית ומרתקת שתהפנט את הקהל. כך שאם אתם מחפשים גם מפעיל לאירוע – הוא האדם המתאים למשימה. אורך המופע הוא עד שעתיים והוא יכול לכלול גם סדנאות שיפעילו את הילדים ויהפכו את האירוע לעוד יותר מעניין.

איך בוחרים אטרקציות לבר מצווה באולם

אירוע באולם יכול לכלול יותר מאשר אטרקציה אחת. שתפו את הילד בכל שלבי התכנון. כך תשיגו את התוצאה הטובה ביותר לשביעות רצונו. כל ילד הוא שונה ומה שחתן בר מצווה אחד ירצה מאוד באירוע שלו, ילד אחר יעדיף שזה לא יקרה.

• תקציב – אירוע הבר מצווה מתחלק במקרים רבים לשניים. הטקס הדתי והחגיגה עצמה. לטובת שניהם חשוב מאוד לגבש תקציב כך ששום דבר לא יבוא האחד על חשבון השני. לכן כדאי להקציב לכל עניין סכום מסוים.

• הצגת כל האפשרויות – כאשר אתם מחפשים אטרקציות לאירועים, אל תשכחו לבנות רשימה מסודרת של כל האפשרויות שמצאתם, כמובן במסגרת התקציב שתכננתם לאירוע. הציגו או הקריאו את הרשימה לילד ותראו מהן ההעדפות שלו. לפעמים לילד יהיו רעיונות משלו עוד לפני שתתחילו בחיפוש.

• אולם – כאשר אתם מחפשים אולם אירועים, כדאי לדאוג שיש מספיק מקום למיקום כל האטרקציות והמופעים. ישנם אולמות קטנים שלא יאפשרו יותר מידי חופש פעולה מכיוון שתיגרם צפיפות. למשל כדי שתוכלו להזמין מופע אש, גודל האולם חייב להיות כזה שיאפשר זאת.

בין אם כבר הזמנתם כמה אטרקציות לבר מצווה באולם, או שאתם מחפשים משהו נוסף – אתם מוזמנים ליצור קשר עם אלחנן בר ולהזמינו על מנת להפוך את האירוע לעוד יותר מרתק ומעניין.

צרו קשר לפרטים והזמנות
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.