052-8348870

איך לארגן אירוע בצורה יעילה?

דף הבית » איך לארגן אירוע בצורה יעילה?

מחפשים אטרקציות לאירועים, מפעילים ואמנים שונים. רגע לפני שאתם צוללים לתוך הפקת האירוע, כדי לדעת שסדר ותכנון הם כללים חשובים. כל לא תחרגו  מהתקציב, כל יהיה באפשרותם להזמין קוסם ליום הולדת שבאמת יהפוך את האירוע למעניין ומרתק ועוד.

אירועים רבים יוצאים לפועל בלי תכנון כך שמארגניהם נשארים או בהפסד או נאלצים לכבות שריפות תוך כדי התרחשותו.

להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לארגן הפקת אירוע בצורה יעילה:

 

רשימה מסודרת באקסל

  • רשימת אמנים ואטרקציות – קודם כל ארגנו רשימה הכולל את כל סוגי האטרקציות לאירועים והאמנים שאתם חושבים שיכולים לתרום רבות ליום ההולדת של הילד שלכם. מארגנים אירוע מפואר ומתכננים להזמין אמן מחו”ל. קחו בחשבון שיהיה עליכם לפנות למשרד התרבות לקבלת המלצה איתה תוכלו להוציא ויזות עבודה דרך משרד הפנים.
  • רשימת מחירים – לאחר שבחרתם את קוסם ליום הולדת, להטוטן או כל אמן שיכול למשל להרכיב יום הולדת קרקס, בדקו לפחות 5 אמנים מכל תחום ורשמו את המחיר שלהם.
  • חישוב תקציבי – חשוב וכדאי שיהיה לכם תקציב משלכם לאירוע אותו לא תעברו משום אופן. כאשר אין תקציב כל להוסיף עוד ועוד דברים או להתפתות לכל מיני הצעות של הספקים והאמנים שהם לא בהכרח משתלמים. במקביל לתקציב בדקו את כל האפשרויות שאפשר להרכיב אותו דרך רשימת האמנים השונים שארגנתם בקוץ האקסל עד שתמצאו את האופציה שנראית לכם המתאימה ביותר.
  • התאמה תקציבית – אל תפנו לאף אמן ותשאלו אותו כמה הוא לוקח להופעה. המחיר צריך להיות מורכב מסוג האירוע, כמות הקהל ואורך המופע. הסבירו לאמן קודם כל מה סוג המופע מה התקציב שלכם להופעה משלו ורק אחר כך בדקו האם הוא יכול להתאים את עצמו תקציבית. יתכן וכך תחסו כסף.
צרו קשר לפרטים והזמנות
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.