052-8348870

טיפים לאירוע בחצר הבית

דף הבית » טיפים לאירוע בחצר הבית

הבית שלנו הוא המקום האינטימי ביותר – הרבה יותר מאולם אירועים, חוף הים, חיק הטבע או כל מקום אחר בו ניתן לחגוג אירוע ואם התברכתם בחצר תוכלו להפיק ממנה הרבה תועלת ולחגוג עם חברים ובני משפחה במקום הנעים ביותר- בבית.

אם החלטתם לערוך אירוע בחצר ביתכם, להזמין הפעלות לימי הולדת ואמנים כמו קוסם ליום הולדת, ליצן ולהטוטן, יהיה עליכם להחליט מהו קונספט האירוע- כלומר מהי מטרת האירוע. למשל: יום הולדת קרקס. בהתאם לכך תוכלו לבחור בתקליטן, להחליט על התקציב המיועד, תוכלו להחליט כמה אנשים להזמין, האם האירוע כולל רק ילדים, רק מבוגרים או את כולם ועוד. ראייה כוללת תחסוך מכם הרבה טרחה בהמשך התהליך.


על מה יש לתת את הדעת? על אילו פרטים יש להקפיד?
במהלך השלב הבא יהיה עליכם לבחור בספק אמין אשר ידאג לשולחנות וכיסאות איכותיים. כמו כן, מומלץ להזמין פינות זולה נעימות ושולחנות בר. חשוב מאוד שלא לבחור בשולחנות גדולים מידי אשר עלולים לחסום את המעבר שכן יש לצור גישה נוחה לשירותים, לבר או למזון. מעבר לזאת, תוכלו להעניק לכל אורח שי קטן כמו שוקולדים, עוגיות קטנות וכו’ ולארגן פינה קטנה לילדים, בצורה זו יוכלו ההורים לנוח מעט ולהיות רגועים שכן הילדים ימצאו במקום בטוח. בנוגע לעיצוב המקום- תוכלו להוסיף פרחים במידה והאירוע מתקיים בשעות האור ובלילה תוכלו להוסיף נרות או נורות זוהרות ואורות בצבעים אשר יאירו את הגינה.

 

תם עידן אם “אין אני לי מי לי”
כמובן שאין לשכוח את הארוחה ובמקום לטרוח בעצמכם (הרי אירוח המשפחה והחברים מחייב אתכם להשקיע הרבה זמן ומאמץ) תוכלו להזמין קייטרינג  חלבי או בשרי. במידה ובחרתם קייטרינג חלבי תוכלו ליהנות משפע מאכלים איכותיים. קייטרינג חלבי בשרון, במרכז או בצפון יוכל לספק לכם מגוון מזונות לרבות דוכני מזון איכותיים. דוכני המזון יוכלו להתאים למבוגרים ולילדים כך שכל אחד ימצא את המאכלים האהובים עליו ביותר. מכיוון שיש מגוון חברות קייטרינג חלבי בשרון, בצפון ובכל רחבי הארץ יש לבחור את החברה בקפידה. בין מגוון החברות הקיימות תוכלו למצוא את קייטרינג מוזה וליהנות משירות מקצועי ואדיב ושפע מאכלים מעוררי תאבון.