052-8348870

להטוטן אש למסיבות טבע

דף הבית » להטוטן אש למסיבות טבע

ישראל היא אחת ממעצמות הטראנס הגדולות והמרכזיות בעולם. אין שבוע ללא 2-3 מסיבות במועדונים וכמעט שלא תמצאו סוף שבוע שבו אין מסיבות בטבע. אחת האטרקציות הפופולריות היא הזמנת להטוטן למסיבות טבע ובמיוחד להטוטן אש. אלחנן בר הוא הוא לא רק קוסם לאירועים, אלא גן להטוטן  לאירועים עם מופע ג’אגלינג מרהיב הכולל קערות, חבלים ועוד אלמנטים שהופכים כל מסיבת טבע להרבה יותר מעניינת.

מדוע כדאי להזמין להטוטן אש לאירועים?

  • יצירת אווירה – הטראנס הפסיכדלי היא מוזיקה במקרים רבים עם סאונד שבטי שמתחבר לטבע. במקרים רבים, מארגני המסיבות מספקים חוויה ויזואלית כדי להעצים את האווירה בעזרת אמן וידאו ותפאורה. לא פחות חשוב מכך הוא מופע אש. בחלק מהמקרים אנשים עושים זאת מיוזמתם. אבל במקרה ואתם רוצים מישהו ממש מקצועי –  כדאי להזמין להטוטן  מקצועי.
  • שיתוף במופע – להטוטן אש למסיבות טבע יכול להשתלב גם כחלק מסטים או מופעים שלא אמנים. בחלק מהמקרים מדובר במפיק אחד מארוחי העמדה. באחרים בלהקה שלמה. בכל מקרה להטוטני אש יכולים להוסיף אם המוטיבים שלכם המון לאווירה ורושם.
  • סדנת ג’אגלינג – במסיבות טבע, במקרים רבים ישנם סדנאות שונות, דוכנים ועוד. מעוניינים בסדנת ג’אגליג? הזמינו את אלחנן בר. יש לו ניסיון רב בעריכת סדנאות באירועים מכל מיני סוגים גם מול קהלים צעירים וגם מול קהלים בוגרים יותר.

על מה כדאי לשים לב שמזמינים להטוטן אש למסיבות טבע?

  1. הרמה שלו – כאמור בחלק מהמסיבות תמצאו אנשים שמגיעים לעשות להטוטים מיוזמתם. אבל אם אתם רוצים באמת מישהו מקצועי ברמת אמן, רצוי לבדוק שהוא לא חובבן שסתם עושה זאת כהשלמת הכנסה אלא באמת אמן אמיתי שזוהי הכנסתו העיקרית.
  1. השוואת מחירים – המחיר יכול להיקבע לפי גודל האירוע, כמות הקהל והזמן הנדרש ממנו להופעה. בהתאם לכך ניתן להשוות את ההצעות שאתם מקבלים ביחס לרמה של האמנים ולראות את מי הכי משתלם לכם.

אז כאשר אתם עושים ישיבת תקציב, מומלץ לקחת בחשבון את הזמנת להטוטן אש למסיבות טבע. זאת לא חייבת להיות מותרות –  אלא משהו שישתלם לכם.

צרו קשר לפרטים והזמנות
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.