052-8348870

מדוע כדאי להזמין קוסם לחתונה?

דף הבית » מדוע כדאי להזמין קוסם לחתונה?

כשאנחנו עורכים אירוע גדול לאנשים הקרובים ביותר אלינו, חשוב לנו שהם ייהנו עד כמה שניתן, לא רק מהאוכל אלא גם מאווירה שמחה וקלילה שתנעים את זמנם. כשמדובר בחתונה, היום השמח ואחד החשובים ביותר בחיים, זמנם של האורחים חשוב לנו פי כמה מכיוון שמדובר באירוע מורכב הנמשך על פני זמן ארוך יותר וחשוב שהאורחים יהנו מבידור קליל בזמן קבלת הפנים, אחרי החופה בזמן שהם ממתינים לאוכל או לאחר האוכל, במידה והם לא עולים אל רחבת הריקודים.

הזמנת קוסם לאירועים יכולה בהחלט לספק לאורחים פעילות מהנה ומבדרת לאורך החתונה. מכיוון ומדובר באירוע גדול ובו כמה מאות מוזמנים שאינם מכירים זה את זה, הקוסם יסתובב ביניהם, יעסיק אותם עם קסמים מרתקים אותם הוא מציג באופן אישי ויהפוך את קבלת הפנים לנעימה בהרבה. קוסמים מקצועניים המופיעים באירועים כבר לומדים כיצד לתקשר עם הקהל בצורה נעימה ומלאת חוש הומור וכך זוכים לשיתוף פעולה מלא מהאורחים ואף למחיאות כפיים נלהבות.

מה כולל מופע של קוסם לאירועים?

קוסמים רבים משלבים מספר מופעים שונים ומרתקים המתאימים לבני כל הגילאים. בין המופעים –

  • מופע ג’אלינג, בו הקוסם מלהטט כמה חפצים בוירטואוזיות מדהימה
  • מופע קלוז אפ ובו הקוסם עובר בין האורחים ומדגים להם קסמים ואשליות המותירים אותם מוקסמים ועם פה פעור. כך הקוסם יכול לעבור בין האורחים הרבים ולהעניק להם תשומת לב אישית ולבדר אותם בקבלת הפנים ובין המנות המוגשות לשולחן.
  • מופע קריסטלים בו הקוסם מלהטט עם כמה כדורי בדולח וקריסטל יפהפיים. המופע מלא בקצב, תנועה וירטואוזית ואשליות אופטיות מרהיבות המושכות את תשומת הלב ומסיבות הנאה רבה לצופים
  • קוסמים רבים מבצעים גם מופעי אש (במידה וקיים שטח פתוח ומוגן באולם האירועים) הכוללים להטוטים עוצרי נשימה עם חבלים, קערות, חרבות אש ומניפות אש. המופע הינו תחת ביטוח.
  • האטרקציה הגדולה בהזמנת קוסם לאירועים הוא כמובן מופע קסמים המיועד לקהל הרחב ולבני כל הגילאים הכולל שלל קסמים מפעימים שיותירו את הצופים עם פה פעור ויהפכו את החתונה שלכם לקסומה עוד יותר.


אם אתם עומדים בפני חתונה ומעוניינים לספק לאורחים שלכם הפעלה מבדרת ומלאת קסם, התקשרו עוד היום לאלחנן בר, אמן אשליות מקצועי בעל ניסיון של למעלה מ-16 שנים בהפעלות באירועים שונים. אלחנן מתמחה בלהטוטי אש, ג’אגלינג, להטוטי קריסטלים ועוד והוא יספק לאורחים שלכם מופעים מלאים בקצב, תנועה מהפנטת, חוש הומור והמון הנאה!

צרו קשר לפרטים והזמנות
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.