052-8348870

מופעים לילדים בפסח

דף הבית » מופעים לילדים בפסח

הורים עסוקים שנמצאים שעות רבות בעבודה מתייחסים לחופשת הפסח באותה אופן שהם מתייחסים לחופש הגדול. מוטלת עליהם אחרית גדולה להעסיק את  הילדים. ככל שהילדים ישתעממו פחות בתקופה זו, כך הזמן יעבור להם יותר מהם כמו גם הם ימנעו מלעשות דברים שמסכנים אותם. כמו שמחפשים הפעלות לימי הולדת, כך כדאי גם לחפש מופעים לילדים בפסח.

קייטנת פסח

בלא מעט ישובים וערים בארץ אפשר למצוא קייטנות לפסח. זה חוסך את הטרחה מההורים ומספק להם המון הפעלות ופעילויות לא פחות טובות מאשר בחופש הגדול. בעלי הקייטנות מזמינים קוסם לקייטנת פסח ואמנים אחרים כדי להנעים את זמנם של הילדים ועל מנת לבדר אותם. כדאי לעשות השוואת מחירים בין קייטנות ולבדוק איזה מופעים הן בדיוק מציעות.

מופעים הקשורות לחג

פסח הוא חג האביב ובמילים אחרות גם חג החירות. לכן כדאי למצוא נושא המתאים לחג. למשל טיולים במסלולים קטנים המיועדים לילדים, או טיסה בשמי הארץ. גם זו הפעלה נהדרת. במקרים רבים זו הסיבה המרכזית בזכותה ילדים נרשמים לקייטנות שונות. בדרך כלל האטרקציה נשמרת לסוף כדי ליצור ציפייה והתרגשות.

אמנים שאפשר להזמין למופעי פסח:

קוסמים – מומלץ לבדוק את מופעי הקסמים שלהם דרך סרטוני יוטיוב או להגיע כאורחים לאחד מההופעות שלהם בימי הולדת של ילדים.

להטוטנים –  זה יכול להיות נהדר לא רק כאשר עושים יום הולדת קרקס, אלא גם בקייטנה לפסח. אגב לא מן הנמנע שקוסם יהיה גם להטוטן. כמו כן, רצוי שלא להזמין רק מופע אש אלה גם סדנת ג’אגלינג.

טיפים

  • בדקו שאותם אמנים ישנה גישה טובה לילדים. שהמופע שלהם הוא בידורי ומעניין ולא יבש ומשעמם.
  • בדקו את אורך המופע והסדנאות שאתם מזמינים על מנת למנוע אי הבנות. כך תוכלו לשלב אותן בלו”ז בצורה טובה. המחיר יכול להיות לא מושפע רק מאורך המופע אלא גם מכמות הקהל וסוג האירוע אליו הם מוזמנים.