052-8348870

נקודות חשובות שכדאי לדעת על תכנון מסיבות

דף הבית » נקודות חשובות שכדאי לדעת על תכנון מסיבות

מתכננים יום הולדת קרקס לילד? מחפשים אטרקציות לאירועים ואמנים כמו להטוטן או קוסם ליום הולדת? הכל  צריך להתחיל בתכנון. רק כך תוכלו להפוך את האירוע למוצלח הן מבחינה כלכלית והן מבחינת ההנאה מצד המבוגרים והילדים.  מי שבונה אירוע מהיום למחר, עלול לחוות תקלות בלתי צפויות ביום האירוע –  מה שיהפוך אותו ללא נעים במקרה הטוב לאורחים. במקרה הרע זה עוד עלול להסתיים באסון.

להלן כמה נקודות שחשוב לדעת:

 

בטיחות

זהו הדבר החשוב ביותר בכל אשר נוגע לנושא הפעלות ליום הולדת. יש לדאוג לבטיחות בכל היבט של האירוע:

  • בטיחות אש – לדאוג שאין שימוש בחומרים מסוכנים ודליקים לילדים. יש לוודא שיש מטף בסביבה. למשל אם אתם עושים מסיבת פורים –  לדאוג שהילדים מגיעים בתחפושות ביטיחותיות ולא משתמשים בצעצועים שעלולים ליצור שריפות.
  • השגחה – להשגיח עם הילדים גם אם מדובר במקום כמו בריכה עם מציד. תמיד טוב שתהיה עוד עין אחת פקוחה. מספיק שהורה או שניים יפקחו עיניים בשטח בו הם יושבים. כדאי גם שאחד ההורים יהיה בתוך הבריכה עצמה.

 

  • הוראות – לתת לילדים הוראות, הגבלות ואיסורים על מנת שלא ייווצרו סכנות. למרות שמדובר באירוע משמח, דווקא בהזדמנות זו חשוב להקפיד על כללים כדי למנוע תאונות  ומצבים לא נעימים.

 

  • ערכת עזרה ראשונה – חשוב מאוד שהיא תהיה בסביבה. במידת האפשר אף רצוי לדאוג לחובש במקום. במועדונים או אולמות אירועים תמיד תמצאו ערכת עזרה ראשונה. אבל במידה ואתם עושים אירוע בטבע –  כדאי לדאוג זאת מבעוד מועד. ערכה זו יכולה לעזור מאוד במצבים כמו עקיצות דבורים, מדוזות ופציעות קלות אחרות.

הזמנה לפחות חודש לפני מועד האירוע

ככל שתקדימו להזמין את האטרקציות לאירועים כך יהיה לכם יותר סיכוי להשיג את מה שאתם מעוניינים בו. ישנם אמנים שיש להם הזמנות חודשים מראש ולכן יש לקחת זאת בחשבון. חשוב להשוות מחירים בתהליך לעקוב אחרי מבצעים. הזמנות עולות גם לקראת חגים כמו חנוכה, או פורים.