052-8348870

קוסם לקייטנת פסח

דף הבית » קוסם לקייטנת פסח

מחפשים הפעלות לקייטנות? מעוניינים לשעשע את הילדים בצורה מיוחד וגם להפעיל אותם בחופשה? הזמינו קוסם לקייטנת פסח. למעשה אלחנן בר הוא אינו אך ורק אמן שיכול להציג מופע אשליות אלא גם להטוטן ומעביר סדנאות כולל ג’אגלינג. הורים רבים מחפשים קייטנה לילדים בחופשת הפסח בגלל אורכה, ככל שיהיו בה הפעלות מעניינות יותר לילדים, כך יגדל הסיכוי שהם יעדיפו את הקייטנה שלכם.

להזמנת המופע והסדנאות של אלחנן, אתם מוזמנים להשאיר פרטים באתר או ליצור קשר טלפוני בזמן הנוח לכם.

 

מדוע חשוב להשקיע בהזמנת הפעלות לקייטנות

בעוד שהחופש הגדול נמשך חודשיים, חופשת הפסח נמשכת כשבועיים ולכן כל יום הוא חשוב. לפעמים הורים מחליטים רק ברגע האחרון לשלוח את הילד לקייטנה. לפעמים הילד מחליט ברגע האחרון שהוא רוצה בילוי בסוג זה. לכן ההחלטות נעשות בצורה זריזה. לכן יש חשיבות רבה לאטרקציות שמספקות הקייטנות ולא רק המחיר. קוסמים, להטוטנים ומעבירי סדנאות שונים שיגרמו לכך שהקייטנים לרגע לא ישתעממו –  זאת הדרך להעביר את הזמן בצורה טובה ואיכותית.

איך לבחור קוסם לקייטנת פסח

ראשית מומלץ לצפות בסרטונים שלו ביוטיוב. אם מדובר בקוסם מיומן ואיכותי, שם יהיה באפשרותכם למצוא לא רק קטעים ותמונות מהמופעים שלו אלא  גם הדרכות כיצד לבצע קסמים וכך אפשר יהיה לדעת טוב יותר אילו סדנאות כדאי להזמין דרכו.

 

  • סדנת קסמים – בערוץ היוטיוב של אלחנן ניתן ללמוד כיצד לבצע קסמים שונים. אבל הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא ע”י הדרכה במקום.  ילדים תמיד אוהבים קסמים ואין זה משנה באיזה גיל. הם ישמחו ללמוד כיצד לבצע וזה כמובן דורש תרגול.

 

  • סדנת ג’אגלינג – לא כל קוסם הוא להטוטן ולכן עדיף למצוא קוסם שהוא שולט גם מיומנות כזאת כדי לחסוך בעלויות. בנוסף ללימוד קסמים, אפשר ללמד את הילדים גם כיצד לעשות ג’אגלינג. הם ישמחו לרכוש מיומנות מהסוג הזה.

 

להזמנת קוסם לקייטנת פסח כמו גם סדנאות, אתם מוזמנים להשאיר פרטים באתר או ליצור קשר עם טלפוני. חג שמח.